Forum Spolszczenia Strona Główna
Zaloguj

Quake 4

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Spolszczenia Strona Główna -> Nowe spolszczonka:)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adolek17
Administrator



Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LocalHost

PostWysłany: Śro 16:05, 31 Maj 2006    Temat postu: Quake 4



producent: Raven Software
wydawca: Activision
dystrybutor PL: Licomp Empik Multimedia
pomoc techniczna dystrybutora
kategoria: gry akcji / FPS

Data Premiery:
Świat: 18 października 2005
Polska: 14 czerwca 2006

zobacz ten tytuł również na platformy: 360
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: 18+
nośnik: 1 DVD / 4 CD | cena: 79,99 PLN

Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 512MB RAM, 64MB akcelerator 3D, 2.8 GB HDD, Windows 2000/XP.

Pełny Opis Gry

Czwarta odsłona serii kultowych strzelanin osadzonych w perspektywie pierwszej osoby (FPS), która została opracowana przez firmę Raven Software (producentów m.in. Hexen: Beyond Heretic oraz Star Wars: Jedi Knight II – Jedi Outcast), pod ścisłym nadzorem członków id Software.

Akcja Quake IV rozpoczyna się tuż po zakończeniu drugiej części, wydanego w 1997 roku programu. Bezimienny komandos, który samotnie postanowił przemierzyć planetę Stroggów, ostatecznie pokonał głównego przeciwnika – Makrona. Bolesny cios, jaki został zadany rasie obcych nie przypieczętował jednak ich klęski. Niedobitki żołnierzy wroga przegrupowały się i stworzyły nowe, realne zagrożenie. Na dodatek Stroggowie powołali do życia nowego Makrona, znacznie bardziej niebezpiecznego, niż ich dotychczasowy lider. Do akcji wkracza specjalna grupa komandosów, kryjąca się pod kryptonimem Rhino Squad. Jej zadanie jest proste: raz na zawsze pozbyć się obcych.

Podobnie jak to miało miejsce w części drugiej, także teraz rozgrywka koncentruje się na trybie dla jednego gracza. Matthew Kane – bo tak nazywa się komandos, w którego rolę się wcielimy – będzie musiał polegać nie tylko na swoich umiejętnościach w operowaniu bronią, ale również zdać się na pomóc kolegów, którzy wezmą aktywny udział w kampanii przeciwko Stroggom. Mimo ogromnego ładunku akcji, rozgrywającej się zarówno na otwartej przestrzeni, jak i w klaustrofobicznych korytarzach instalacji obcych, w Quake IV pojawią się również proste zadania, polegające np. na przeniesieniu przedmiotu z jednego miejsca do drugiego, itp. – zupełnie jak w starszym o osiem lat bracie.

W grze pojawił się silny wątek eksperymentów medycznych przeprowadzanych przez Stroggów na ludziach (część z nich mogliśmy oglądać już w Quake II). Podczas zmagań, schwytany Kane sam staje się ofiarą dyskusyjnych moralnie zabiegów, dzięki czemu uzyskuje specjalne implanty, pozwalające mu siać jeszcze większe zniszczenie. W kwestii tradycyjnych broni nie dokonano drastycznych zmian. Wróciły stare i dobre środki zagłady, np. Nailgun, Hyper Blaster, Railgun, Shotgun, a także Lightning Gun, czyli destrukcyjny miotacz energii, który pojawił się w pierwszej odsłonie programu. Jakby tego wszystkiego było mało, w Quake IV siądziemy za kierownicą kilku pojazdów. Szybka jazda połączona z eksterminacją potworów, jest jednym z najjaśniejszych punktów zmagań.

Również wizerunki przeciwników to powrót do korzeni. Powrócą doskonale znani wrogowie: Berzerkerzy, Gunnerzy i Grunty. W trakcie zmagań zobaczymy również upiorne postacie odpowiedzialne za eksperymenty medyczne, potężnych bossów i samego Makrona – ogromnego robota, pokrytego żywą tkanką.

Program korzysta z dobrodziejstw najnowocześniejszego obecnie silnika, stworzonego przez id Software dla potrzeb Doom 3. Doskonała gra świateł i cieni doskonale komponuje się z ogromnymi budowlami wzniesionymi przez Stroggów. Autorzy postarali się, aby obok klaustrofobicznych lokacji spowitych mrokiem, znalazło się dużo otwartych przestrzeni, powalających rozmachem oglądanych konstrukcji. O zgodność z duchem Quake II postarano się również w inny sposób. W grze ujrzymy mnóstwo symboli i flag z drugiej części gry, a także specyficzny styl budownictwa, który charakteryzował Stroggów.



SPOLSZCZENIE:
Kod:
http://www.megaupload.com/?d=O13B0Q54


Z orginalnej polskiej wersji!!! [napisy i dialogi]

Info:

Aby spolszczenie dzalalo trzeba zrobic tak:
1: Skopiować plik "zpak_polish.pk4" do folderu "q4base"
2: Odtworzyć plik "Quake4Config.cfg" z folderu "q4base" notatnikiem i linijke

seta sys_lang "english"

zamienic na

seta sys_lang "polish"

Działa na 100%

SCREEN:


Screen nie pochodzi z tego spolszczenia
PROSZĘ O KOMENTARZE:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kiszka
Gość






PostWysłany: Nie 8:37, 25 Cze 2006    Temat postu: Zmień/Usuń ten post

spolszczenie dziala tylko jest z nim jeden, duzy problem

otoz po jego wgraniu postacie wypowiadajace kwestie NIE RUSZAJA USTAMI. Po prostu stoja i sie gapia na mnie a z nich wydobywaja sie dialogi, a tym sie geba nawet na chwile nie otworzy. Wie ktos czemu tak jest? Czy moze zabraklo jakiegos pliku lub wpisu w tym spolszczeniu odpowiadajacego za ruchu warg postaci?
Powrót do góry
adolek17
Administrator



Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LocalHost

PostWysłany: Nie 12:24, 25 Cze 2006    Temat postu:

A w ang wersji ruszali ustami??Bo nie pamietam??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kiszka
Gość






PostWysłany: Nie 20:34, 25 Cze 2006    Temat postu: Zmień/Usuń ten post

oczywiscie, ze ruszali - od paru ladnych lat juz ruszaja w grach ustami Wink wyobrazasz sobie, by stal na przeciw ciebie model zolnieza, gapiac sie na ciebie i nic nie robiac wydobywal sie z niego jakis dzwiek jak z radia? Wink

Ale w sumie mi juz to wisi, bo dzisiaj w koncu dokonczylem ta gre, a lezala na dysku ladnych pare miesiecy ;]

W sumie to samo spolszczenie jest kiepskie - glosy nijak nie pasuja do wygladu postaci, wypowiadane kwestie sa bez zadnego wczucia sie w gre i w sytuacje, poprostu przeczytane z kartki kwestie w takich sytuacjach jak np. pilot 'spokojnym glosem' mowi, ze zaraz sie rozbije i zginie itp. Spolszczenie kitowe strasznie, robione na odwal i nie wiem po co, jedyny plus w sumie to taki, ze da sie zrozumiec cala papke jaka do ciebie gadaja Wink
Powrót do góry
Horhend




Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pią 11:13, 30 Cze 2006    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Limit dla Polaków wyczerpany! (Megaupload - DO BANI Evil or Very Mad )
Może ktoś to spolszczenie wżucić gdzieś indziej np. [link widoczny dla zalogowanych] LUB [link widoczny dla zalogowanych] albo jeszcze gdzieś indziej!

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Horhend dnia Wto 15:33, 04 Lip 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakerr47
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: się biorą dzieci??

PostWysłany: Wto 14:48, 04 Lip 2006    Temat postu:

Horhend użyj HideIP albo ProxySwither. Osobiście uzywam tego drugiego. Wcześniej tez mialem problemy z Megaupload a teraz mam wreszcie spokój i nie martwie sie o limit (1500).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakerr47
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: się biorą dzieci??

PostWysłany: Wto 15:10, 04 Lip 2006    Temat postu:

Horhend jakby co to podaje ci linka do ProxySwithera

Kod:
http://www.sendspace.com/file/hm6h90


Archiwum zawiera także cukiereczka Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Horhend




Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Wto 15:16, 04 Lip 2006    Temat postu:

Dzięki, ale czy ten programik czegoś nie spaprze, bo z neta nie kożystam
u siebie, tak więc wolałbym niczego nie nabroić w nie swoim kompie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakerr47
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: się biorą dzieci??

PostWysłany: Wto 16:12, 04 Lip 2006    Temat postu:

Uzywam go od jakiegos czasu i wszystko działa swietnie. Słyszałem że HideIP nie jednemu neta spiepszył ale co do ProxySwithera nie mam zadnych zastrzezen

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakerr47
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: się biorą dzieci??

PostWysłany: Sob 9:05, 08 Lip 2006    Temat postu:

jakby ktoś nie mogł ściągnać przez limity to spróbujcie tego linka

Kod:
http://www50.megaupload.com/files/9a1c384da0602a1e11a3ce8364921e7a/zpak_polish.pk4


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jakub1991
Administrator



Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin

PostWysłany: Nie 23:50, 09 Lip 2006    Temat postu:

No panowie nie ładnie tu robicie burdel. Ostrzeżenia żeby was przyteperować. Prosze was o nie robienie offtopiców, od tego jest PW

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zygis




Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:28, 11 Lip 2006    Temat postu:

A ja wam proponuje odswiezac stronke co chwilka, zawsze działa i po chwili jakis slot jest juz wolny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakerr47
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: się biorą dzieci??

PostWysłany: Śro 8:02, 12 Lip 2006    Temat postu:

Słuchaj jakub1991jak ktoś ma problemy z Megaupload to jeśli mu podam linka bezpośredni do pliku albo program to watpie czy tak offtopic zaszkodzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jakub1991
Administrator



Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin

PostWysłany: Śro 18:15, 12 Lip 2006    Temat postu:

Tak offtopic nie zaszkodzi, ale większość wie jak temu zaradzić.

PS: takie są uroki MEGAUPLOAD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DAWIDDVD




Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:38, 12 Lip 2006    Temat postu:

Moje rozwiązanie to NP. [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Spolszczenia Strona Główna -> Nowe spolszczonka:) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Możesz usuwać swoje posty
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Programy
Regulamin